passer by since 1st feb 2010

Saturday, February 13, 2010

walaupun aku bahagia sekarang...






sila sambung ayat di atas.
(macam karangan bahasa melayu sekolah rendah)



yer, walaupun aku bahagia yang teramat sgt sekarang (alhamdulillah), aku pernah patah hati dulu. kamu pernah? terima kasih yang teramat kepada kamu, kamu, dan kamu; teman-teman yang tolong angkat saya masa saya 'jatuh' dulu. you know who you are. tapi mereka mungkin tak baca belog saya pun.



aku sebenarnya terpanggil untuk buat entri ni, lepas aku baca entri cik felicia dan cik husna :)



mesti korang tertanya-tanya soalan cepu emas tu kan.
.
.




kenapa mesti diungkit kisah silam itu?


ataupun,
.
.
.


kenapa sekarang?


kau buang tebiat ke. dah anak seorang, lagi mahu mengenang encik boifren yang lama.


oh, tidak. kalau-kalau lah encik X ada TERbaca entri ini, jangan panik. saya sudah lama memaafkan kamu. dan semestinya, tiada dendam di hati ini, apatah lagi mendoakan yang buruk-buruk untuk kamu.


TIDAK, TIDAK.


aku tidak sekejam itu yer kawan-kawan. aku dah lama lupakan sejarah hitam itu. wah, kan dah keluar ayat terlampau dari aku. cuma entah kenapa dengan aku hari ni, TERringat pulak.



lagu-lagu ini lah yang menjadi makanan aku siang malam dulu. macam kena siat-siat je hati bila lagu-lagu ni berkumandang.












sakit kan?


tapi aku percaya,


ada hikmah di sebalik semua yang berlaku.




"maybe GOD wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the right person, we will know how to be grateful for that gift."



TENGOK! sekarang kita sama-sama bahagia. bersama-sama dgn insan yang tersayang. dan semestinya, kita masih lagi berkawan. siapa kata faktor eX boleh menjadi penghalang. MENGAPA mesti dibuang erti sebuah persahabatan itu setelah tiada cinta. malah, kami boleh berlawak lagi tentang kisah silam :)



dan percaya atau tidak,







lagu inilah yang mengubah segala penderitaan ku.


terima kasih syg untuk SEGALA-GALAnya. you are my everything.


kan aku dah kata, miracles do happen :)






**aku nak tag semua org yang baca atau TERbaca entri ni untuk cerita pasal patah hati. hah, ada berani? HAHA**

4 comments:

  1. jgn dikenang brg yg lalu..kelak mendatangkan marah..ekekekek.

    aku pon cam ko,b4 kenal papa Qies penah kuciwa sbb cinta yg disemai 7 tawon hancosss begitu saja.rupenya nak jupe papa Qies yg besh :)

    ReplyDelete
  2. itulah yatt kan. ada hikmah kan :)

    sekarang kan kita bahagia sgt-SGT kan.hehehhe.syiok!

    ReplyDelete
  3. xsalah kan kenang peristiwa dlu
    yg sedih dlu pun kadang2 leh jadi lucu bila difikir sekarang

    ReplyDelete
  4. hai hans.

    betul, walaupun pahit, semua tu akan menjadi kenangan yang akan dikenang sampai bila-bila. mungkin boleh diceritakan pada anak cucu nanti.

    ehehehhehe :P

    ReplyDelete

Thanks for reading. come again!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...